tisdag 14 maj 2013

Ta aldrig någon du älskar för givet

Plötsligt händer det man inte tror ska hända och fort går det. Att vara frisk och levande nu och för att några timmar, minuter, sekunder senare vara borta och lämnat oss.

Jag fick idag reda på att en vän tragiskt gått bort i en mc olycka, det slår till en och man blir bara så chockad! Tragiskt är bara förnamnet när någon lämnar oss alldeles för tidigt.

Det är vid sådana här tillfällen man börjar fundera. Tankar och känslor far runt i huvudet och tänk om jag skulle förlora någon som stod mig riktigt, riktigt nära som familj/ bästa vänner. Fy det ska/vill man inte ens tänka på!

Det jag vill ha sagt är att ta aldrig någon du håller kär för givet. Visa alltid uppskattning och att du älskar den/dem och att de betyder mycket för dig. Vi vet aldrig hur länge vi får ha dem kvar i livet.

Jag älskar alla i min älskade familj, min släkt, bästa vänner, så klart räknas Kalles familj som min och att inte förglömma,, jag älskar kalle!! Ni betyder allt för mig <3 data-blogger-escaped-br=""> Hoppas vi har många långa och underbara år tillsammans!

Mina tankar går idag till min väns nära och kära, de kan inte ha det lätt nu!...

Ta hand om er







LoveYourSelf
LoveYourFamily

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar