torsdag 23 maj 2013

Cykla. Trampa. Cykla.

Det är så vackert att sitta och titta ut genom fönstret den här tiden på året! Utanför köksfönstret blommar det i rosa och på baksidan blommar det i vitt. Inte nog med att det är en fröjd för ögat, det doftar underbart också = fröjd för själen!

Solen sken nu imorse ända fram till att jag klev utanför dörren och skulle hoppa på cykeln. Himmelen förvandlades till ett stort mörkt eländigt regnmonster. Motte det inte börja regna idag igen när jag cyklar, men jag hann hela vägen in till jobbet och ännu har det inte börjat regna.
Sikken tur jag hade!!

Det är så härligt nu när man kan cykla/promenera till jobbet, det är så mycket lättare att få in mer vardagsmotion när det är ljust och varmt ute. HÄRLIGT!

Idag står ben på schemat och jag far till gymmet direkt efter jobbet och öser på sen ska det hem och tvättas och fixas. Ikväll när Kalle kommer hem från skjutbanan blir det någon form av cardio. Vi får se vad det är för väder och utgår från det = gymmet/spåret/inlines..


LoveYourSelf

Ha en underbar dag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar