onsdag 8 maj 2013

Ben, träningsupplägg och Pippi Långstrump

Började dagen med ett kungligt och tufft benpass! Duscha, skynda upp till jobbet, tröck i mig riskakor, proteinshake, ägg och äpple. Sen var det bara att svida om till Pippi stassen och hoppa runt på gården, dansa och bjuda alla barn på äpple.
Jag är helt slut nu måste jag erkänna! Det blev typ ett träningspass på 3,5 timme. Bra jobbat och kul var det :)

Det blev ett pass med PT imorse och passet blev grymt bra!
Vi har tagit bort, lagt till och gjort om i träningsupplägg och schema vilket känns riktigt riktigt bra!

Nu blir det lite extra fokus på rumpenstumpen. Nu ska den växa :)
Och lördagar blir en helt fri ätar dag utan tankar på träning.. Grymt!

Jag riktigt känner hur grymt det kommer bli och jag hoppas självklart att rumpan växer till sig lite :) sen efter sommaren blir det extra fokus på att kunna växa lite :) lovely

LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar