torsdag 9 maj 2013

Morgonpromenad till hundsökande

Fan vad underbart det är att få vakna upp på landet, speciellt en torsdag såhär.

Jag glömde allt vad skor heter hemma så jag har bara ett par låga, knappt någon sula sneakers, men det får funka som promenadskor det med.

Jag gick upp strax innan 8 och drack en shake av mina nya aminosyror (utlåtande kommer sen) och gick sedan ut på min morgonpromenad.

Jag träffade på en granne som skulle ut med hunden (sonens hund) så vi gjorde sällskap till hunden drog efter ett par rådjur i världens fart!!! Hon gick in efter och jag fortsatte rundan och hoppades på att stöta på hunden. Tyvärr ingen lycka.
Jag gick tillbaka och pratade med sonen aka ägaren och han berättade att hunden tydligen hade sprunget samma spår som jag gått.

Precis nu fick jag meddelande om att odjuret är hemma igen. Vilken tur!!
Händelserik morgon :)

Promenaden var annars helt underbar! Solen skiner, fåglarna kvittrar som galningar, man hör båtar, det doftar växter = vår och tuppen gal. Visserligen gal tuppen 8.45, tröttmössa till tupp.
Väldigt rogivande med andra ord!

Nu ska det bli så gott med frukost.

LoveYourSelf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar