söndag 19 maj 2013

Dagens träning

Vilken fantastisk helg det har varit! Varma och sköna dagar som har tillbringats med undebart sällskap.

Vi allihopa har däremot varit som zombisar idag, trötta och sega. Trots det har gick vi ut på en promenad i ca 2 timmar innan lunch.

Jag och Kalle trotsade segheten, drog till gymmet och brände av ett svettigt benpass och där efter drog jag ut på en 4 km powerWalk.

Jag kände mig otroligt stark idag! Känslan av att känna att man kan öka vikterna är grymt skönt.!

På vägen hem från mina föräldrar idag stannade vi vid vårt favorit centrum Stinsen och shoppade lite :) det blev kjolar, tröja, skor, byxor, sjal och en typ blus.

Trots våran seghet idag har det ändå blivit bra träning tycker jag. Och vi ska nu avsluta helgen med hockey och middag. Vad passar inte bättre med en grillad köttbit till hockey finalen?!

LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar