fredag 17 maj 2013

Dagens träning..check!

Morgon passet flöt på grymt bra och jag fick riktigt bra kontakt i musklerna!!

Axlar, mage:
Axelpress (vriden) x 3
Hantellyft fram x 3
Hantellyft sida x 3
Hantellyfy sidfram x 3
Omvända hantelflyes x 3
Omvända cc-flyes x 3
CC-crunches raka x 3
CC-crunches sneda x 3
TRX chrunches x 3

Axlar, mage kördes idag och framför allt mina axlar är rejält trötta. Nu är det vila från gymmet till söndag, då är det dax för fokus passet.

Jag måste tillägga.. Vilket fantastiskt väder vi har idag. Det känns riktigt som sommar!
Extra härligt är att det är fredag och jag slutar vid 3. Då är det full fart på cykeln hem, sätta mig på balkongen och njuta av att det är helg!
Och så ska det grillas ikväll, mm gott.

Have a lovely friday

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar