söndag 12 maj 2013

Kungligt benpass

OjojOj vilket benpass vi fick till idag! Benen och rumpan är helt slut nu!
Kalle bokstavligen nästan ramlade ner för trappen när vi skulle från gymmet, vi fick hålla i oss i räcket för benen var så slut. Precis som det ska vara efter riktigt grymt benpass!

Jag vet garanterat två personer som kommer ha en fin fin träningsvärk efter detta!

Jag kände att jag hade mycket energi i kroppen så jag kände mig stark efter gårdagens matdag = najs.

Passet såg ut såhär:

Stora benpressen x 3
Benpress smalt x 3
Benpress brett x 3
Knäböj med hantel x 3
Kickback höger x 3
Kickback vänster x 3
Raka Marklyft x 3

Fokuserade hela tiden på rumpan och jobbade för att få bra kontakt. Det gav bra resultat och rumpan är bra trött!




Efter ett grymt pass ska det bli ruskigt skönt att ligga i soffan och titta på film och förhoppningsvis kunna somna i tid, imorn ringer klockan igen och det är vardag = upp tidigt.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar