söndag 5 maj 2013

Beställning från fitnessguru klar

Idag vaknade jag strax innan Nyhetsmorgon börja så jag satte mig ner framför tv'n och klickade in på fitnessguru för att göra lite beställningar på produkter jag behöver hem. Jag har faktiskt inte beställt från dem förut men har hört att deras produkter ska va både bra och smaka väldigt bra. Och att en proteinpulver smakar gott är ju ett måste enligt mig, jag vill inte hålla för näsan och tvinga i mig det.

Jag tänkte också prova deras onewhwey proteinbars och köpa en shaker i härliga färger men det var slut. Typiskt också, får Proca dem nästa gång istället.

Jag har köpt aminosyror från BMR de senaste gångerna med smaken av peach fusion och den är riktigt bra och god! Jag älskar den men den tar slut på en gång. Det är inte mycket i burken så det räcker inte så länge man skulle vilja! Därför ger jag fitnessguru en chans, det är mer innehåll i deras burk och jag hoppas på att den ska va minst lika god och bra som BMR's amisyror. Annars går jag nog tillbaka :)

Har du något typs på bra och god aminosyror?


Nu ska jag sätta mig och äta lyxfrukost.



LoveYourSelf

1 kommentar:

  1. Jag har också "alltid" kört BMR's aminosyror. Men senast prövade jag Fairing istället. Funkar kalas de med och är inte allt för vidriga. Har fått katastrofrecensioner på Gymgrossistens hemsida för dålig smak men jag tycker det var rätt gott.

    Uppdatera gärna om hur det går med Fitnessguru!

    SvaraRadera