torsdag 16 maj 2013

Hey it's LegDay

God morgon världen, tack för att det är fint väder även idag!
Det är ju underbart och lite lättare att komma upp ur sängen nu när det är ljust, grönt och de dagar solen solen skiner är det ännu lite lättare. Jag verkligen älskar den här tiden på året!

Jag sitter redan på jobbet, var här redan innan 6 (öppnar 6.30) och jag sitter i soffan, dricker kaffe och försöker vakna till liv. Det är svårare att vakna till när jag inte tränar på morgonen.
Jag hade visserligen kunnat gått upp ännu tidigare å dragit ut i spåret, gått till jobbet eller liknande men gav mig själv vila denna morgon.
(Cykeln fick stanna hemma idag för jag ska ut å fara med buss efter jobbet.)

Träningen blir i kväll och då är det ben som står på schemat. Får se om passet blir med älskling eller med PT.


LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar