söndag 26 maj 2013

Svettpölen Jenni

Lordi Lordi vilket jäkla pass vi fick till!!

Jag ställde in mig redan innan att passet skulle bli grymt och mycket riktigt så blev det. Inställning gör mycket!

Redan efter första övningen kände vi oss skakiga i benen och så fortsatte det.

De två sista övningarna körde jag i super set för att Kalle bara gjorde en av dem, jag tänkte va lite effektiv.

Det slutade med att jag kravla runt på golvet som en enda stor svettpöl!! Jag var totalt slut och det verkligen rann om mig!

Otroligt grymt och skön känsla = lycka!

Snacka om att maten smakade bra efter det (kycklingfärs, ris, sallad).

Jag har varit så duktig idag och preppat massa matlådor och ris/potatis för veckans måltider. Har även preppat för tisdagens morgonGym för att vi inte kommer va hemma imorn kväll, allt är fixat till tisdagen = skönt att det är klart och vi får goda och nyttiga måltider även på tisdag, kläderna framlagda så imorn kväll när vi kommer hem (sent) kan vi bara gå och lägga oss. Grymt!

Nu ska jag gå och skölja ur håret, håller på att styla lite.

LoveYourSelf

Helt slut tjej här nedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar