onsdag 1 maj 2013

Bästa onsdags frukosten

Åh vad skönt att sova tills man vaknar utan väckarklocka. Extra skönt eftersom att det är onsdag och egentligen en arbetsdag. Lyx!

Frukosten idag intogs på balkongen i solen, skönt att våren är här!

Omelett, äpple, aminosyror och så smakade jag en liten skvätt lyxkaffe.

Jag slängde ihop en omelett som blev löjligt god!
Jag fräste upp lite purjolök, skinka och tomat som bara salta och peppra lite. Jag vispade upp två ägg med lite peppar och grillkrydda och i med det i pannan.
Om man viker omeletten när man vänder på den blir den härligt krämig och god i mitten.

Det var så gott att jag inte ville att det skulle ta slut!

Nu ska jag fortsätta njuta i solen innan det är dax för dagens görande.

LoveYourSelf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar