torsdag 16 maj 2013

Muffins/bröd eller vad vi nu ska kalla det - recept igen med touch

Alltså det är ja så jag tuppar av....jag är så jäkla nöjd med detta kvälls mål så aa..det är så gott!

Jag gjorde muffins/bröd.?. Här om kvällen och blev så nöjd. Jag vispade äggvita hårt och sedan slängde jag i en skopa protein ( jag använde cookie dough ), vispa ihop till en smet och klicka ut på en form med bakplåtspapper. In i ugnen i ca 10 min på ca 220-225 grader.

Men idag tog jag även i en liten tesked kakaopulver i smeten ( gjorde även dubbel sats idag, kanske lite mindre kakao för en? ) och rörde runt försiktigt så det inte blev riktigt jämnt.
Det smakade inte jätte mycket kakao så vill man ha mer av den smaken är det ju bara att ta mer kakao. Allt efter smak :)


Nu tog jag ingen bild på hur de blev, det var så gott så de försvann snabbt!

De vart helt klart väldigt godkända av älskling också, han gillade dem starkt. Det ska ni vetat bra betyg, han kan va lite småkräsen :)


Ni måste prova


LoveYourSelf



(här är iallafall våra tomma assietter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar