tisdag 28 maj 2013

Bröst. Bröst. Bröst

Efter jobbet blev det idag ett bröstpass med min PT. Det var vårt sista pass tillsammans innan hans tävling. Han ska va ledig de två veckorna innan för att ladda för att kunna prestera så bra som möjligt. Stort lycka till, till han!

Vi hann inte med triceps för att vi provade olika vinklar och höjder på några bröstövningar för att se vad som kändes bäst för ryggen och så klart kontakten med bröstmusklerna. Jag tänker slå ihop triceps med biceps i morgon och köra super set.

Jag kände iallafall att vi hittade de bästa vinklarna och fick fin kontakt i musklerna! Det känns jäkligt bra och jag kommer kunna ösa på med detta pass nu.
Ett bra pass helt enkelt!

Imorgon bitti blir nästa gym pass och då är det rygg och biceps/triceps.

Nu ligger jag faktiskt i sängen och ska kolla in några bloggar innan jag somnar. Jag är så trött idag efter den minimala nattsömnen jag fick i natt, hoppas jag kan somna i tid = snart, så jag är utvilad imorn (det blir en lång dag).


Fick förresten hem paketen idag och får ta å skriva om vad jag beställde hem vid ett senare tillfälle :) (spännande produkter)







LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar