torsdag 3 januari 2013

Go frukost och Träningsvärk.

Skööönt! Jag vaknade upp med stela å värkande vader å baksida lår å rumpa är strax där efter. Träningsvärk! Det känns så skönt efter ca 2 veckor borta från gymmet.

Gårdagens pass blev kort men intensivt och bestod av:
Cykla med lite hårdare motstånd
Liggande lårbiceps 1x12, 1x6, 3x12 (de två första är uppvärmning med lättare vikt som ökar, 3x12 är arbetssettet på alla övningar)
Sittande lårcurl 1x12, 1x6, 3x12
45 graders vadpress 1x12, 1x6, 3x12
Bakåtspark i cc 1x12, 1x6, 3x12

Det var det jag hann med igår men jag körde utan vila och träningsvärken knackar på ändå så jag e nöjd!
Jag kan starkt rekommendera bakåtspark i cc, det är en skön övning som känns i rumpan. Lägg in den övningen i era pass med fokus baksida ben å rumpa så kan jag lova (om man vågar lägga på vikt) att ni får känna rumpan!
Jag ska lägga upp en bild på denna övning vid senare tillfälle.

Nu sitter jag framför Nyhetsmorgon (standard) och har nästan ätit upp min goda frukost.

Ägghalvor med kaviarmix å kräftstjärtar
Knäckebröd med vegpastej smaksatt med örter (jätte gott alternativ som pålägg, jag hade det idag istället för smör. Proteinrikt), kalkon, sallad å tomat
Te
Och min nya jordgubbsshake!

Hur jag gjorde jordgubbsshaken skriver jag senare idag.


LoveYourSelf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar