onsdag 30 januari 2013

Blir inte alltid som man planerat

Nu har jag fått tänka om lite gällande min träning den här veckan pga "nackbergen". Planera om, men vad gör det? Tur att det finns fler dagar i veckan!
Idag skulle egentligen inte varit en vilodag, skulle ha tränat både morgon och kväll men har nu lagt in de passen andra dagar i veckan istället och det funkar minst lika bra. Ibland blir det inte som man planerat.

Dagens pass har jag lagt in på fredag morgon innan jobbet och på söndag. Imorn ska jag köra mördar passet med min PT! Benen ska "plågas" och svetten ska lacka! Åh vad jag ser fram emot det! <3 Jag längtar verkligen till gymmet!

Idag har jag kunnat göra mina armhävningar som är veckans utmaning, gott tecken på att nacken mår bättre.


* Nackbergen = Nackspärr. Min lille bror sade Nackbergen när han var liten och det hänger kvar i familjen än.



LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar