tisdag 8 januari 2013

Ett sådant träningspass!

Igår kväll var jag på gymmet å körde axlar innan min arbetskamrat mötte upp mig för ett som skulle visa sig sjukt jobbigt magpass!!

Det var för mig en sådan dag då all energi va som bortsprunget och övningar jag brukar va stark i pallade jag nästan inte av. Sådana pass måste man också ha emellan åt, alla pass kan inte va toppen.

Tur för mig hade jag min kolega som var på topp och pushade mig så jäkla bra å jag tog igenom hela passet!! Å så jäkla bra det kändes efteråt när man var svettig å jäklig!! :)

Tack så mycket Moa för att du pushade och hjälpte mig genom passet! Det var grymt!

Utan att vi märkte så hade tiden gått å en timma hade vi kört enbart mage :) kan ju säga att jag va lite trött å HUNGRIG när jag kom hem.

Här nedan är en av övningarna vi körde i TRX banden.


LoveYourSelf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar