torsdag 24 januari 2013

Veckans utmaning. Hur går det?

Hur går det för alla med veckans utmaning? Att komma ut i den friska luften minst 20 min om dan.
Imorgon är det fredag vilket betyder att det är 5e och sista dagen på denna veckas utmaning.

Självklart uppmanar jag alla även mig själv att fortsätta med den goda vanan att komma ut, åtminstone några dagar i veckan!

Tycker ni att det är kallt så bylsa på er kläder och gå ut en sväng ändå. Jag lovar att det är så skönt när man väl är ute och det är extra mysigt att krypa ner i soffan efter en skön promenad!

Ut med er å promenera, hoppa, spring, lek de sista 40 minuterna på veckans utmaning och njut av att vara ute! Snart är det klart!




LoveYourSelf

1 kommentar:

  1. Det går bra. Har varit ute varje dag, i det kalla vackra vädret. Man blir piggare och får mer energi. Jag kommer fortsätta med prommenaderna. Tack för sparken i baken.

    SvaraRadera