söndag 15 december 2013

Seriöst

Vi skulle på visning idag, vi kom dit men ingen mäklare. Jaha det här var konstigt tänkte vi och ringde för att kolla vart hon va. Nä men då hade hon inte koll på att det var idag plus att hon inte hade pratat med säljarna!! Seriöst..........

Det var bara att åka hem igen...ibland blir man bra trött.



Efter denna helg blir det både skönt och behövligt att komma tillbaka till kost och träningsrutinerna!
Ingen träning i helgen och kosten har varit allt annat än bra! Jag måste ju skärpa till mig, nu ör det inte långt kvar till Thailand.  Nu med jul och allt vad det innebär gäller det att köra på hårt om jag vill åt mina resultat. NU JÄVLAR





Skönt att nästan all julklappshandling är klar, ska in till stan imorn och köpa det sista sen är det färdigt...vilket betyder att jag har resten av kvällarna till att lägga in lite extra cardioträning. Perfekt <3




LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar