fredag 13 december 2013

Hipp hipp hurra

Underbart att få vakna till min älsklings vackra stämma! In kommer han med levande ljus och frukost på sängen. Bättre start på min födelsedag kunde jag inte få. Jag fick en jätte mysig mössa och en ny mobil!! Gissa om jag blev lycklig!

Smart som jag är tog jag bilder med min gamla mobil så....ja...

Efter en sådan mysstart han jag även med ett grymt och tungt benpass.

Jag körde liggande benpress, sittande benpress breda och benspark. Det var det jag han med men körde tungt så mina ben var totalt Slut och skakis.  Så jävla skönt!!

Efter en bra dag på jobbet med pepparlaksbak och luciafirande är jag påväg in till stan och ta ett glas innan jag får komma hem. Kalle ska förbereda något till mig ♥♡ spännande

Jag vet att det inte har kommit upp någon utmaning idag. Jag ska försöka lösa det.

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar