torsdag 21 mars 2013

Tar mig ut en sväng

Idag så måste jag ta mig ut en sväng! Min medicin är slut så jag måste till Apoteket och hämta ut ny. Ska även passa på att hämta ut ett paket när jag ändå är ute, det bästa är att Apoteket å Ica där jag ska hämta ut paketet ligger nästan bredvid varan = smidigt.

Men nu ligger jag framför Nyhetsmorgon och laddar för att ta mig iväg nån gång under dagen :) Men ärligt talat känns min kropp inte så pigg till att gå ut men jag måste verkligen till Apoteket så det är bara att bita ihop.
Det blir bra med lite frisk luft för mig nu när jag legat inne hela veckan!

Jag riktigt längtar till jag är frisk och orkar/kan aktivera mig. När jag känner mig piggare ska jag börja lugnt med träningen och starta upp med promenader och lite rörlighetsträning hemma.

Jag räknar med att jag tidigast på måndag beger mig till gymmet igen. Längtar men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...eller.....:)

Hoppas att jag slipper bli sjuk på ett riktigt lååångt tag efter det här. Mitt immunförsvar måste skärpa till sig och jag funderar på hur/vad jag kan göra för det.

Någon som har nått bra tips för att stärka immunförsvaret och hur man håller sig frisk??


Ha en fantastisk torsdag



LoveYourSelf

2 kommentarer:

  1. Ja du, den här vintern har inte varit rolig. Många som varit sjuka. Lite vår värme skulle nog göra susen. Tack för en inspererande blog.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vår och värme skulle nog göra mycket gott nu, det håller jag med om!

      Tack så mycket! Det värmer att få höra att du tycker att den inspirerar :)

      Radera