onsdag 20 mars 2013

Ursäkta

Ursäkta för mycket dålig uppdatering på bloggen!

Jag är hemma och är sjuk och har legat i hög feber från och till i 2 dygn, alltså har jag inte haft någon ork eller lust till att skriva. Dagarna har bestått av att sova, hosta, fräsa och så vidare..inte så Piggelin med andra ord!

Kan det kanske vara så att min feber e borta, och håller sig borta idag? Jag hoppas det! Idag känner jag mig så pass pigg att jag kanske orkar kolla på en film :) framsteg mina vänner framsteg...

Det tråkigaste med att vara sjuk (förutom att man faktiskt mår dåligt å förlorar massa pengar) är att kosten och träningen blir så lidande! Jag försöker äta så hyfsat å normalt som möjligt men när man ligger i hög feber är man inte så sugen på mat överhuvudtaget så det får vara som det är och tas tag i sen när jag är frisk!
Nu får jag se till att äta det jag är sugen på för nu är huvudsaken att överhuvudtaget få i sig nått i kroppen!

Som ni säkerligen har märkt är det uppehåll med veckans utmaning denna vecka.

Men jag hoppas att ni som är friska och mår bra äter, tränar och tar hand om er!
Ni får köra gärdet åt mig med :)

Ge järnet å kör!


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar