tisdag 12 mars 2013

4 dagar kvar!!

Ooh nu är det bara 4 dagar kvar...till vadå undrar ni :) a det väntar jag med att berätta.
Men det är något jag har längtat och sett fram emot länge nu! Det är jag och min kollega Moa som ska göra detta tillsammans. Det ska bli otroligt spännande och lärorikt!

JAG ÄR SÅÅ TAGGAD!!!

Imorse fick jag till ett så himla bra ryggpass, körde även biceps men jag kände att jag fick till ryggen ordentligt bra och fick därför världens endorfinkick!
Inte nog med det så kommer min älskade kalle hem tidigt ikväll ska vi kan äta middag tillsammans i bra tid och mysa framför en film utan att det blir försent. Så himla mysigt.

Idag är jag löjligt positiv och lycklig, världens underbaraste känsla!
Ibland är det extra härligt att leva :)

Hoppas ni också har en glad och bra tisdag <3

Morgonens pass såg ut så här:

Breda latsdrag
Smala latsdrag
Pushdown med rep (låsta armar)
Omvända flyes stående CC
omvända flyes CC
sittande rodd
Maskin rodd
Bicepscurls stång
Bicepscurls CC







LoveYourSelf

1 kommentar: