söndag 31 mars 2013

Man kan ha det sämre

Som sagt man kan ha det sämre! Vilken underbar påskhelg och den är inte över än. Solen som skiner och värmer helt underbart!
Vi har varit ute hela dagarna å eldat, grillat korv, lapat sol, skottat massa massa snö och bara njutit!

Nu hat vi precis kommit hem från en långpromenad få vi tro det eller ej hittade ett vårtecken. Kan säga att det kändes lite små tungt att gå med mina "tunga" ben, min träningsvärk är grym!

Imorn ska jag äntligen tillbaka till gymet! Som jag har längtat!! Det ska bli så skönt att få komma igång ordentligt igen!

Imorn börjar även mitt nya kost och träningsupplägg. Det ska bli kul med lite förändring och nya mål.
jag vet inte riktigt exakt hur kosten kommer se ut, det kommer se lite annorlunda än förra året :)

Nu blir det till att ladda upp inför sommarsäsongen :)

Jag hoppas bara jag har gjort mitt på sjukdoms fronten för nu har jag fått nog av det!! Inge mera sjuk på bra mycket länge nu tack!

Nu ska vi äta lunch och fortsätta att njuta av dagen och helgen!

Hoppas ni har en underbar helg ni med och kan njuta av solvärmen!

LoveYourSelf



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar