torsdag 14 mars 2013

Bara två dagar kvar!!

GAH vad jag längtar! Nu är det bara två dagar kvar sen sitter jag vid skolbänken.

Jag ska gå en utbildning som heter "Kost för prestation" å det ska bli så spännande!


"För att maximera prestationer är det viktigt att du förser din kropp med rätt bränsle och med rätt tajming. Hur optimerar man uppladdning och återhämtning för olika idrotter? Vilken kost och träning är mest effektiv för att komma i form? Vilka kosttillskott kan underlätta och vilka är mindre effektiva?"

Hur intressant låter inte detta? För mig, jätte intressant!

Jag ser fram emot att få mer kunskap om hur, när och varför man ska äta för att uppnå olika mål. Kost och träning är något jag brinner för, älskar att kunna äta gott och som samtidigt gör gott för våra kroppar och att få mer kunskap om hur jag ska äta för att prestera känns som en optimal utbildning för mig!
Jag anmälde mig till kursen för ett tag sen å som jag har längtat och sett fram emot den. Nu är jag nästan där! Bara TVÅ dagar kvar!!

Vilken kick det här kommer bli för min träning och mina mål!..Inspiration..Och jag gissar att det kommer vara väldigt kul att testa och experimentera ut vad och hur jag ska äta för min träning och mina mål!

Det är alltid kul att utvecklas:)

Whoop woop nedräkning! Snart är det lördag <3


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar