söndag 10 mars 2013

Effektiviserade med hemmaträning

Jag hoppade gymmet imorse och körde på med axlar hemma istället. Vi har lite redskap och vikter hemma så det gick bra!

Det är skönt och effektivt att träna hemma ibland, nu ville jag ut i solen så då passade jag på!
För mig är det lättare att träna på gymmet, jag har bättre fokus och tar i mer än när jag kör hemma. Men idag gick det bra :)

Efter det så gick jag ut på en jätte skön promenad längs vattnet i det underbara vädret.
Solen värmer verkligen skönt och jag njöt för fullt!
Jag var bara tvungen att sätta mig mot ett träd vid vattenbrynet och njuta av utsikten, ljuset och den underbara solen.
Härligt säger jag och det här är fullkomlig LYX!

Hur njuter du av denna underbara söndag?

Nu ska jag äta lunch bestående av wrap med tonfiskröra och sallad och när Kalle kommer hem ska vi köra lite magövningar tillsammans och så måste vi nog ut en stund igen <3


LoveYourSelf



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar