måndag 20 maj 2013

Den underbara helgen

För det första så har vi haft riktigt skönt väder under helgen, varmt och skönt.

I fredags blev det spontan middag hemma hos svägerskan och hennes festman. Vi grillade bl.a. rostbiff och grönsaker, satte ute på deras "framsida" i solen och hade det ur mysigt!

Lördagen började jag med en runda i spåret och Nyhetsmorgon innan det blev dax för x-frukost med massa godsaker på bordet. Sedan drog vi iväg och gjorde lite småshopping innan det var dax för 1ård kalas. Nova som fyllde år var fantastisk söt i sin prinsessklänning och krona! Hennes mamma Sofia hade bakad hur mycket gott som helst. Det var som att va på ett kafé, så mycket godsaker fanns det att välja på.

Sedan var det dax för nästa kalas. Vi begav oss till mina föräldrar där vi firade min älskade far som fyllde år. Där blev det god mat och mycket trevligt sällskap med bästa familjen. Vi sov kvar och det blev frukost som avslutades i solen innan vi gick ut på min favorit runda, den tar ca 2 timmar och det är så vackert!

Efter lunchen åkte jag och Kalle till stinsen och shoppade lite, sen blev det som sagt ett benpass på gymmet, PW, grillat och hockey. Vi tillbringade nästan hela söndagen ute. Det är fantastiskt nu när det börjar bli så varmt att det är skönt ute trots att det är molnigt!

Vi har verkligen haft en underbar helg!
En helg helt i min smak <3

LoveYourSelf




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar