lördag 18 maj 2013

Det blev intervaller

Efter att vaknat 3 gånger första gången kl:5 andra gången kl:6 och tredje gången kl:6.50 då jag gav upp och klev upp, tog mina aminosyror, drog på mig träningskläderna, nya skorna och drog ut i spåret för en PW.

Jag hade fasligt mycket energi vilket resulterade i att min tänkta PW blev intervaller. Det måste vara den jätte goda grillmiddagen vi åt hos svägerskan och hennes festman igår kväll. Det tackar vi så mycket för!

Det blev ett pass på 50 min och jag var riktigt svettig när jag kom hem! Idag är min vilodag men jag hade så mycket energi i kroppen som ville ut och det tackar jag inte nej till, däremot tänkte jag faktiskt på att inte ta ut mig alldeles för mycket :)

Med bra musik i lurarna som gav rätt feeling, grönska som gör mig så lycklig kan man ju inget annat än att ge efter, börja springa och fullkomligt njuta!

Nu sitter jag inlindad i min STORA handduk i soffan framför Nyhetsmorgon, snart är det dax för x- frukost med massa gott. Senare idag väntar kalas och kalas.

Det här kallar jag helglyx av hög rang!

Ha en underbar lördag

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar