fredag 10 maj 2013

MorgonCardio ute i det fria

Jag började min morgon med mina aminosyror ute i solen innan jag begav mig ut i det fria för min morgoncardio.

Det blev 40 minuter powerWalk, svettigt och härligt :)

Sen blev det frukost ute i solen bestående av keso mini blandat med lite citronyoghurt, godaste jordgubbarna, ett glas vatten, ett ägg och så lyxade jag till det med en ruta Gene tunnbröd (älskar det brödet!) med skinka, tomat och gurka.

Det var så gott med frukost och jag vart påfylld och laddad för att räfsa och elda.

Det var bara det att i andra högen jag skulle ta kröp det ut en ORM, blää!!
Jag kan säga att jag vart tillräckligt skeptisk till de andra högarna som låg så det slutade med att jag bara räfsade ihop några högar till Kalle och började istället rensa rabatterna. Hualigen jag vill inte plocka upp en orm igen!

Nu ska jag fortsätta att njuta i solen sen är det dax för lunch = grillad korv över öppen eld och till det blir det sallad.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar