lördag 11 maj 2013

Kunde inte låta bli!

Idag är det vilodag med stort V! Men jag kunde inte hålla mig från min älskade morgonpromenad. Dock så blev det en väldigt lugn sådan och jag satt en lång stund nere vid bryggan och tittade ut över viken och på fiskmåsarna som höll låda.

Det är något vist över måsarna och deras läten, det hör sommaren och skärgården till!

Idag är det som sagt vilodag aka ätardag.
Jag ska släppa allt som har med träning och kost att göra på lördagar och äta hur och vad jag vill och ladda upp för tunga brenpass på söndagar. (Ladda på med massa energi som kommer användas på söndagen pass)

Vila/ätardag på lördagar för uppladdning, tunga benpass med fokus rumpa på söndagar och vilodag med bara cardio som återhämtning på måndagar.

Nu ska vi se vad mitt fokusupplägg kan ge för resultat. Jag är otroligt förväntansfull och sjukt PEPPAD!

Nä nu blir det frukost och kanske lite Nyhetsmorgon innan jag lägger mig i solen för läsa. Fantastiska lördag <3

Have a great day and LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar