tisdag 21 maj 2013

Som en dränkt katt

Herre min ge va det började regna när jag CYKLA till jobbet!!

Jag var totalt genom blöt när jag kom fram. Jag stannade i en tunnel en stund på vägen till jobbet när det öste ner som mest. När det lugnat ner sig lite vilket det gjorde snabbt fortsatte jag min blöta resa mot jobbet.

Det bokstavligen rann om mig, jag var blöt ända in på underkläderna!!!
Som tur var hade jag mina träningskläderna med mig (ska ju gymma efter jobbet) som jag kunde byta om till. Mina nya byxor och tröja fick jag slänga in i tvättmaskinen, brallorna var alldeles svarta :/ hoppas det gick bort.

Jag traskar fortfarande runt i mina träningskläder men kan nog snart byta om till mina "riktiga" kläder :)

Det var nästan så att mina kollegor trodde att jag hade ställt mig i duschen med skor och kläder! Så blöt var jag...det vart blöta fot och dropp spår efter mig där jag gick

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar