måndag 6 maj 2013

Gympass eller Nyhetsmorgon

Igår kväll kände jag mig svullen och fick ont i halsen. Träningskläderna var redan framlagda och väskan packad. Klockan ringde klockan: 05.00 som vanligt men idag ställde jag om klockan och fortsatte att sova. Halsen är fortfarande svullen men har iallafall inte lika ont.

Man ska inte träna med ond hals så jag sov längre och nu känns det lite bättre!
Får se hur det känns i eftermiddag.

Men det känns jätte konstigt att inte starta dagen på gymmet! Saknar det redan. Det finns inget som får mig att vakna och få energi för dagen som ett morgonpass. I love it!
Jag tänker att jag kan gå till jobbet men jag tänker om och känner att jag SKA ta det lugnt!

Nu blir det en kort stund framför Nyhetsmorgon innan det är dax att bege sig till jobbet.

Glöm inte att lyssna på din kropp


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar