lördag 4 maj 2013

Lördags frukost

Det är guld med helg frukostar! Jag älskart!

Att kunna sitta länge, lyssna på bra musik, bläddra i en tidning och ha hela dagen framför sig = underbar lyx. Och så klart tycker jag ju att frukost är så gott! Alltid det jag ser mest fram emot när man bor på hotell, hotellfrukosten.. Mm

Idag äter jag kvarg med tranbär och chokladdoppade mullbär (lyxigt), rostat lowcarb bröd med kalkon, ost 10%, gurka, tomat och alfalalfagrodda, färskpressad apelsinjuice (så gott!) och en kopp kaffe.
Ja Lena jag dricker en kopp svart nu igen :) (jag dricker egentligen inte kaffe, bara te)

Sen blir det en sväng till gymmet för min del medan Kalle ska till skjutbanan. Sedan kommer mina föräldrar över på lunch.

Underbara lördag <3

Ta vara på dagen
LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar