torsdag 30 maj 2013

Himmel så gott

Dagens aktiviteter har blivit Promenad till jobbet som tog ca 40 min, ett grymt benpass (garanterad träningsvärk i baksida lår lovas) och sedan blev det promenad hem på ca 40 min.

Jag älskar att vara så här aktiv!

Promenaderna var inga powerWalks, utan jag gick på i hyfsad takt och njöt av det härliga vädret, att jag har förmånen att kunna vistas ute i det fria och att jag har så pass nära till jobb/gym att jag utan problem kan välja att gå om jag känner för det. För det är som sagt underbart att kunna vistas ute.

Att kunna njuta av det lilla som det stora i vardagen är lyx och livskvalité av hög rang! Man mår så mycket bättre när man kan uppskatta det små sakerna som förgyller i vardagen!

På vägen hem tog jag mitt återhämtningsmål som idag bestod av den andra proteinbarsen jag fick hem från fitnessguru. Smaken var chocolat crisp och var helt fantastiskt god!

Den är absolut den godaste barsen jag har smakat och jag kommer beställa hem denna smak framför Applepie alla gånger! Visst den var också god men den här va bättre...mmm

Det blir nog till att beställa hem några stycken när jag ändå ska beställa hem nytt proteinpulver!

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar