torsdag 16 maj 2013

Promenera mera

Jag har slutat för dagen och är ute på en promenad i värmen. Jag ska åka till D för att fixa mina naglar.
Jag hade lite att fixa innan jag ska iväg men blev klar så fort så det fanns massa tid över.

Jag har utan tvekan de bästa promenadskorna!?!??

Perfekt för en promenad!
Man ska verkligen ta tillvara på det här underbara vädret och halvåret. Promenera mycket så blir du lugnt, harmonisk , får massa frisk luft och massor med motion.

Man mår så bra ända in i själen av att få komma ut i grönskan och suga in sig av ljuset och miljön runt dig!

Folk med depression och de som lider av stress rekommenderas att komma ut på promenad i naturen dagligen. Vissa deprimerade behöver då inte ta någon medicin för att effekten är så bra för hälsan.

Promenera mera!

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar