tisdag 14 maj 2013

Och så var det mina nya proteinpulver

Fy bubblan!! Det är vad jag har att säga!
Köpte två olika sorters och smaker från fitnessguru och NÄÄ jag gillar det inte!

One whey isolate mango var bedrövligt äcklig! Jag pallade inte ens dricka upp hela shaken, vilken är tråkigt då jag hört att det ska vara gott och ja...jag har nu 1kg hemma som jag inte är så sugen på om jag ska vara riktigt ärlig. Kanske är det gott att använda det till något, bakning, desserter eller liknande..?

Har du några förslag på hur man kan använde det?

One casein cookie dough var snäppet bättre. Smakar som det står att det ska göra, fast väldigt milt och är väldigt mjölig i konsistensen. Den är drickbar men jag tror absolut att den kan vara god i bakning osv. Men ändå inte det bästa betyget!
1 kg hemma som jag hoppas jag ska kunna använda upp, att jag hittar goda sätt att använda det. Jag gjorde glass med det här om kvällen och det vart helt ok. Ska däremot ändra om lite för att se om jag kan få till det ännu bättre.

Kom jätte gärna med förslag på hur jag kan använda dessa proteinpulver på bästa sätt! :)

Jag som var så sugen på att testa massa andra smaker från fitnessguru men vettefan om jag vågar prova nå mer av deras proteinpulver?..! Däremot andra produkter ska jag nog våga mig på att testa från dem :)

Har du testat och vad tycker du i sådant fall?


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar