torsdag 21 mars 2013

Nytt paket

Typiskt...när jag kom till Apoteket visade det sig att de inte hade min medicin inne. Det betyder att jag måste till ett annat apotek vilket känns tungt nu så jag väntar till älskling kommer hem å vi kan åka istället. Orkar inte sätta mig på en buss nu.

Men det positiva i det hela är att jag kom ut och fick frisk luft, solljus och röra lite på mig! Mycket härligt med solsken och fågelkvitter!
Och så kunde jag iallafall hämta ut mitt paket :)



Det som låg i paketet var en kalorifri barbecue sauce, shirataki fettuccine och nudlar, diet noodles och low carb pasta som är laddade med protein.

Det ska bli så spännande att prova, hoppas det kommer smaka bra.

Nu i april kommer mitt kost och träningsupplägg ändras och då kommer de här produkterna passa perfek!

(nu såhär efter min lilla promenad känner jag mig nog lite piggare, wiho)

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar