fredag 22 mars 2013

Soool

När jag vaknade imorse så kände jag inte av någon värk i kroppen, kände mig "pigg", jag svassade runt en stund och väntade på ett bakslag men inget kom.. HURRA jag e tillbaka på banan eller nje inte riktigt men snart. Jag är "pigg" inom situationstecken!

Jag han ut och halva vägen till busshållsplatsen innan det smällde till. Pang! Hosta och ja jag kan ju garantera att jag inte är i toppform än! (undrar hur länge det ska hålla på?)
Men jag är ändå piggare än jag varit så det känns skönt!

Jag har nu hämtat ut min medicin och är påväg hem till mina fantastiska föräldrar. Det ska bli underbart att komma hem till dem å umgås, äta god mat och ladda batterierna!
Det är alltid avkopplande att komma hem till dem, jag mår bra av att va där och va nära min familj. Familjen är bäst!
Så när jag varit där en helg känner jag mig alltid laddad med ny energi. FANTASTISKT!


Hur ska du tillbringa denna fantastiska fredag??


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar