tisdag 17 december 2013

Woop Wop

Hej vad jag kör!! Precis kört ett svettigt benpass och 20 min cardio.

Trots trötthet så körde jag på bra med veckans tyngsta pass, då var det gjort.

Jag har somnat alldeles för sent den sista tiden vilket resulterar i att jag är sjukt trött om dagarna och det påverkar ju också kroppens chans att återhämta och bygga upp sig.
Så igår när kl var 10:30 fick jag lite små panik över att jag fortfarande var vaken. Min klocka ringer ju 05:00 så jag behöver somna i tid. Min skönhetssömn är otroligt viktig!

Men till passet.. jag körde framsida lår, rumpa och dessa övningar blev det:

Lårcurl x 4
Liggande benpress x 4 (fötterna högt för kontakt med rumpan)
Sittande benpress x 3
Utfallssteg med vikt 2 x 30

Jag värmde upp på cykeln och avslutade på cykeln.

Ha nu en bra dag!

LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar