söndag 27 januari 2013

Detta blev det. Längtar nu till gymmet!

Det jag kom hem med från Budo&fitness var ett par nya träningsbyxor jag har varit sugen på ett bra tag (de satt som gjutet!), ett par handskar jag ska ha när jag kör rygg (jag får alltid så ont i händerna när jag kör det, framförallt av latsdragen) och en ny PWO jag bara var tvungen att testa.

Byxorna sitter verkligen jätte bra å är super sköna, hoppas de är lika sköna när man tränar. Något jag verkligen gillar med dem är att de är rätt låga i midjan å därför inte sitter oskönt eller osmickrande i magen!
Sen tycker jag såklart att de är super snygga också! Blir nog fler byxor av denna modell framöver.

Jag längtar nu jätte mycket till morgondagens träningspass då jag ska få prova mina ny produkter! <3

Man blir allt peppad och längtar lite extra mycket till gymmet när man köpt nya roliga produkter! Så om motivationen tryter lite kan man skaffa nått nytt klädesplagg med en härlig färg som lättar upp lite :)


Den nya VECKANS UTMANING kommer upp senare ikväll! Hoppas du är på!


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar