tisdag 29 januari 2013

Nackbergen

Att ligga hemma med onda nacken är ju inte så speciellt roligt måste jag säga. Att titta upp och ner är inte något jag gärna gör idag (smärta),kom knappt upp ur sängen imorse men det är bara att gilla läget. Att klaga gör inte saken bättre!

Någon som har nå bra tips på hur man kan lindra nackspärr?? Jag tar tacksamt emot all tips och hjälp.

Jag ligger i soffan mot min vilja och längtar till gymmet! Jag kände mig så stark på mina pass igår och det var riktigt riktigt roligt att träna och känna pumpen igår. Otroligt peppande och jag gick hela dagen igår med ett lyckorus i kroppen!
Hoppas nacken känns bättre imorn så jag aktivera mig.

Nu ska jag titta in i kylskåpet och slänga ihop något att äta.


Jag vill också passa på att hylla min före detta arbetskollega som gjorde ett grymt jobb med sina armhävningar idag! Bra jobbat!!


LoveYourSelf

1 kommentar: