torsdag 10 januari 2013

På väg från gymmet å mer peppad

Har befunnit mig på gymmet i hela 3 timmar. Jag har träffat min PT och pratat upplägg, kost, vägt och tagit mått. Mycket intressanta diskussioner! Nu känner jag mig så laddad att köra och hoppas på att få se kroppen växa och forma till sig, det innebär hårt arbete men gu så kul!
Känner även nu ännu mer att jag vill gå en utbildning och lära mig mer.
Har hittat en som är mycket lockande!

Efter vårt långa samtal blev det ut i gymmet å köra framsida lår och såklart lite Situps på det!

Det kändes så skönt att äntligen köra framsida lår, det var ju så länge sedan sist pga mitt knä som faktist (peppar peppar) känns riktigt bra.
Så jag kan äntligen börja köra framsida lår mer nu men jag måste hålla igen å börja försiktigt. Vill ju inte att det ska bli värre igen!

Å angående Situps så är det inte mycket kvar nu, jag har några stycken kvar.

Hoppas det går bra för alla! Det e inte mycket kvar nu! Kämpa kämpa ni kan! :)


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar