torsdag 31 januari 2013

Som sagt...

Som sagt det blir inte alltid som man har planerat. Nu fick jag planera om igen. Hostar som en tok å luftrören säger nääää å fy vill inte och andningen är tung.

Nu blir det att snällt lyssna på kroppen och vila, vila, dricka mycket vatten, ta kuckelikuckmeducin och vila så att jag blir frisk igen! Träningen får även den snällt vänta, tråkigt nog! Jag som längtar så mycket till gymmet.
Det är ju tur att det snart är helg så jag hinner vila upp mig till nästa vecka.
Jag får börja med att ta lite lugnare promenader när jag känner mig lite piggare (då jag även kan bidra till Det långa loppet).

Det är gott att veta att min sjuka inte kommer vara för alltid och att innan jag vet ordet av det så är jag frisk och kry igen. Jag får se framåt, och då längta lite till när jag står i gymmet igen! Det är Alltid kul att ha något att se fram emot och vilket kul pass det kommer bli!

Det känns alltid lättare när man tänker positivt och jag får för mig att jag kryar på mig snabbare då.

Nu ska jag se till att äta mycket C-vitamin och ladda med antioxidanter ihopp om att det ska hjälpa :)


LoveYourSelf


2 kommentarer: