tisdag 8 januari 2013

Veckans utmaning!

Nu är det så här att jag har blivit så otroligt peppad till att börja köra veckans utmaning!
Jag och min käre kollega Moa har suttit å pappat varandra och tycker att det ska så roligt!
Vi ska även sätta upp utmaningarna i personalrummet på vårdat jobb och hoppas att resterande kollegor ska bli inspirerade.

Det kommer gå till som så att jag lägger ut en utmaning varje vecka och varje söndag kommer jag kolla hur det gått. Har ni varit med hur har det känts å klarade ni det.
Alla gör så klart efter sin egen förmåga och strävar efter målet!
Nu lägger jag upp veckans utmaning idag men sedan kommer den nya utmaningen läggas ut på söndagar eller måndagar.

Hoppas även att ni ska bli peppade och inspirerade till att va med på våra utmaningar!
Det är ett enkelt sätt att komma igång och/eller utmana sig själv även om man är van.

Så till veckans utmaning:

500 situps på 5 dagar, alltså 100 situps om dagen.

Kom igen nu är du/ni på??

Vi börjar redan idag och är super peppade!

Nu kör vi!!



LoveYourSelf



2 kommentarer: