torsdag 17 januari 2013

Eftermiddags mys!

Torsdagar är en bra dag!

Jag slutar tidigt och kan då träna tidigt när det e lugnt å skönt på gymmet. Kommer sedan hem i bra tid å har hela eftermiddagen på mig! Idag har jag ätit mellis i soffan med "paddan" i handen å knåpat ihop ett träningsupplägg till min fantastiska Evve som ville ha lite hjälp å ny inspiration till sin träning. Blev riktigt bra tycker jag :)
Har även planerat in hur min träning ska se ut de närmsta veckorna.

Innan jag slog mig ner i soffan brände jag av en hel del Tåhävningar, imorn är det sista dan på utmaningen å då ska alla 1000 vara klara!

Låt vaderna bränna å välkomna träningsvärken! Det betyder att ni gjort ett jäkla bra jobb!!

Nu ska jag fortsätta mysa med min stora kopp med te och mina lovely tidningar!


LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar