tisdag 22 januari 2013

Pannknack!

Vilken lång dag det har varit idag!
Jag har haft världens huvudvärk under dagen så nu e min hjärna lite mör :) tur att jag hade inplanerad vilodag idag.

Jag hade tänkt att ta en skön promenad i solen på min rast men jag sov istället, å tur det för efter det lättade huvudvärken upp. Får ta det på lunchen imorn istället :)
Så idag fick det bli en kvälls promenad i mörkret och det var skönt det med! Huvudet jublade av den friska vinterluften.

Det är så skönt att komma in i värmen efter en frisk vinterpromenad. Luften är så härligt krispig, biter skönt i kinderna och huvudet känns så härligt lätt på något vis så man sover så gott!

Kommer somna som en klubbad.. Tur det då det är träningsdax imorn bitti, mage å axlar som ska köras.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar