lördag 12 januari 2013

Tack för igår. Sista dagen på utmaningen

Vi hade igår besök av min bror å hans donna, vi käka en god middag å hade allmänt trevligt!
De sov kvar men åkte tidigt imorse då Evve skulle jobba och Alex var så peppad på att träna så han skulle iväg till gymmet å köra morgonstyrka. Bra där!

Det blev en del Situps igår kväll också då både Evve och Kalle låg efter med antalet i utmaningen.
Å de jobbade på grymt bra och kom ikapp lätt som en plätt.

Idag är det lördag och det innebär att det är den 5e och sista dagen i Veckans utmaning.


Så hur går det för alla?


Måste bara tillägga att jag har en sån grym mamma! Jag är så stolt över henne!! Hon har fixat utmaningen med bravur (vilket jag så klart visste han hon skulle)!!
Mamma jag hoppas du blivit peppad, inspirerad och återinsett hur otroligt lätt det är att hålla igång i hemmet <3

Jag hoppas att ni som har några situps kvar att göra blir inspirerade av min grymma mamma och går i mål idag!

Ni är grymma ni med och fixar det här!


Nu ska jag och min älskade Kalle lägga oss i soffan och kolla på Grimm. Jag ska ladda för ett PT pass genom att mysa lite framför tv:n innan det e dax att fixa lunch!


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar