fredag 19 april 2013

On my way

Nu sitter jag på tåget påväg till värtan och ska där möta upp min familj.
Jag har så underbara kollegor som släppte iväg mig tidigare så att jag säkert skulle hinna fram i tid. Det tackar jag så mycket för!

Vi ska nämligen åka på kryssning för att fira min fantastiska mamma som fyller år. All kärlek till henne <3 data-blogger-escaped-br="">
Vi ska bara koncentrera oss på att njuta av varandras sällskap, äta god mat (buffé till båda middag och FRUKOST) och så har vi en dag i Tallinn där vi kan flanera runt och även där äta god mat :)

Frukost buffé måste va bland det bästa jag vet. Jag tycker det är underbart att få gå och välja och vraka på massa gottit och att sitta länge och njuta!

Hoppas ni alla får en trevlig helg och att vädret är på våran sida!

(Hoppas slippa värsta stormen!)

LoveYourSelf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar