onsdag 3 april 2013

Införskaffa proteinpulver

Jag sitter nu och funderar lite på vad jag ska köpa för proteinpulver. Jag har inte så mycket kvar så det börjar bli dax att beställa nytt. Funderar på att testa proteinpulver från BMR. Jag har idag fått hem  lite andra produkter från dem så ska testa och se vad jag tycker.
Har även hört att BMR's produkter ska va bra.

Har du något favorit protte du vill rekommendera??


Kolla in  http://alltomkosttillskott.com/proteinpulver/! Det är en prisjämförelsesajt inom tillskott och hälsokost. Så där kan man hitta sitt tillskott till bästa pris och "spara" lite pengar är ju aldrig fel :)










LoveYourSelf

2 kommentarer:

  1. Jag kör BMR's pulver! Jordgubb och det är asgott. Tycker jag. Funkar asbra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Malin då ska jag absolut prova det! :)

      Radera