söndag 14 april 2013

Njuter i solen

Är det så att våren här på riktigt nu?

Enligt mig så är det vår! Jag sitter ute på balkongen och fullkomligt njuter av solen och värmen. Det är klarblå himmel och termometern visar + 10 i skuggan, det måste ju betyda att våren är här och det ska vi fira med att inviga grillen för säsongen. GOTT!
Jag älskar att grilla, det både doftar och smakar fantastiskt.

Oj nu blev det varmt. På våran balkong är det nu ca + 30 grader närmast väggen så jag kan sitta i linne och sola. Och det ska jag fortsätta med nu och bläddra i GymGrossisten magazine.
Det är vad jag kallar söndags mys!
Det ska även njutas av en skön promenad och det inhandlas grillkol till ikväll.

Hur njuter du av denna underbara dag?


Just det måste säga att frukosten jag gjorde igår, chokladbollsröra med hallonfluff var ännu godare idag när den hade stått och gottat till sig i kylen. Så jag kan rekommendera att låta den stå och dra åt sig av alla smaker i kylen innan man äter den eller att som jag spara det man inte orkar till nästa dag.


LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar