måndag 29 april 2013

Startar veckan med ett benpass

Då var det måndag igen och klockan ringde kl:05.00 som vanligt. Upp och iväg till gymmet som öppnar kl:06.00. Det blev baksida ben som kördes imorse och det känns som ett bra sätt att starta dagen och veckan med.

Jag startade med 10 min uppvärmning på cykel och avslutade med ett varv tabata plankan. Gav även vaderna lite extra då jag i vilan körde tåhävningar med bara kroppsvikten, så får se om det känns lite extra där sedan :)
(Så det blev vadpress och istället för vila körde jag tåhävningar utan vikt för att sedan köra ett till arbetsset vadpress osv. Det kändes bra och vaderna var lite extra möra efteråt.)

Det kan nog bli så att det blir en sväng till på gymmet efter jobbet och då blir det ett cardiopass. Jag sparar på ryggpasset som jag brukar köra på måndagar för att köra det passet imorn med älskling istället.









LoveYourSelf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar